2016. június 14., kedd

A boldogság bennünk van - visszajelzések az Angyali terápia után



Andihoz egy egy félelemmel kapcsolatban fordultam segítségért. Attól féltem, hogy sosem leszek boldog.
A kezelés nagyon egyszerű volt. Andi megnyugtatott, és mondta, hogy álljak fel. Megkért, hogy próbáljak meg lazítani, és idézzem fel magamban a félelmemet amennyire csak tudom, és soroljam be 1-től 10-es skálán, ahol 1-es a legkisebb, 10-es pedig a legmagasabb érték.
Az érzés 9-es erősségű volt. Ezután lazán megérintett ujjaival a tarkómon a nyakamon és a homlokomon. Nagyon jó érzést éreztem. Testem előre-hátra billegett. Mikor a kezelésnek vége lett nagyon jól éreztem magam, szinte el sem tudom mondani, milyen érzés volt. Teljesen tisztának éreztem magam, tele erővel és szeretettel. A félelmem teljesen eltűnt, és azóta sem jött elő - BOLDOG VAGYOK!
Hangosan nevettünk és természetesen az öröm könnyei sem hiányoztak.
Örülök, hogy Andihoz fordultam, sokat segített, és azóta az életemben is beindultak a változások - pozitív irányba.
Petra





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése