2011. október 12., szerda

Az én történetem



Már nagyon régen kerestem a vezetőmet, azt az embert, aki mindig tudja, hogyan tud segíteni, és bármikor nyugodtan fordulhatok hozzá. Segít, és tanít, hogy úgy tudjam élni az életem, ahogy azt megírtam magamnak. Ezt benned meg is találtam, és ezért nagyon hálás vagyok Vikinek.
Vikivel körülbelül 2 éve találkoztam először, egy céges akción, ő is az előadók között volt és nagy hatással volt rám, ahogy ott beszélt, áradt belőle a szeretet, és az adni akarás. Tökéletes volt, már akkor is nagyon sokat segített.
Életemben már volt olyan szakasz, amikor a befelé fordulást választottam, és próbáltam rálépni az utamra. Ez abban az időben elég jól sikerült, és az életem erőteljesen elkezdett javulni. Találtam olyan munkát, ahol átlagon felüli keresetem volt, megtaláltam kedvesem, aki most már a férjem, és nagyon boldogok vagyunk. Minden nagyon jól alakult, aztán úgy döntöttünk, hogy már készen állunk a gyermeknevelésre, és ahogy kell, elsőre minden összejött, és 9 hónap múlva megszületett a kisfiunk, aki nagyon kivételes gyermek. Ahogy beleéltem magam az anyaságba, megtaláltam álmaim munkáját, amit mindig is szeretnék csinálni, és teljesen kitöltötte az életem a gyereknevelés és a munka. Elmaradtak a meditációk, egyre kevesebbet foglalkoztam magammal. Ez odáig fajult, hogy a munkában sem tudtam tejesíteni, és a fiammal is egyre türelmetlenebb lettem. Ekkor jött el az idő, amikor Viki tartott Székesfehérváron egy előadást a párkapcsolatokról, és arról, hogy higgyünk magunkban. Nem volt kérdés számomra, hogy ott kell lennem, éreztem, hogy változtatnom kell.
Azóta volt szerencsém többször elmenni hozzá ahol nagyon sok új dolgot megtanulta, és dolgoztunk előző életekben, nagyon sok blokkot sikerült így letennem. Volt szerencsém párkapcsolati és bőség tanfolyamon is részt venni, amik nagyon nagy hatással voltak rám, és az életemre.
Azóta megtudtam mi az életfeladatom, és erős belső kényszer hatására neki is láttam, hogy én is tudjak másoknak segíteni. Naponta meditálok, és folyamatosan fejlődök, és megyek az életutamon. Ennek köszönhetően előjöttek az életemben váratlan fordulatok. És most végre rá is térek, miért is döntöttem úgy, hogy ezt a beszámolót megírom.
Már gyermekkorom óta féltem a sötétben, és minden olyantól, amit nem tudok megmagyarázni logikusan. Ahogy egyre jobban tisztultam, egyik napról a másikra, ezek a félelmek felerősödtek, ezen kívül egyre fáradtabb voltam, nem tudtam aludni, ha aludtam, akkor is szörnyű álmaim voltak, egyre kevesebb energiám volt. Anyagi helyzetünk rohamosan romlott, annak ellenére, hogy rengeteg havi kiadástól sikerült megszabadulnunk. Munkámban nem tudtam teljesíteni, otthon egyre feszültebb volt a hangulat, és ez odáig fajult, hogy mindenhonnan negatív visszajelzéseket kaptam, mintha mindenki ellenem dolgozna. Volt még egy nagyon fura, és fájdalmas tapasztalatom. A harmadik és a bal szememnél többször éreztem erős, elviselhetetlen fájdalmat, ami ágynak döntött, és semmit nem tudtam ellene tenni. Tisztogattam, gyógyítgatta, de semmi.
Tudtam, hogy valami nincs rendben és sikerült leegyeznem Vikivel egy újabb találkozót. Az út a találkozóra sem volt zökkenőmentes, valahogy nem bírtam odaérni, de végül 15 perces késéssel megérkeztem.  Mikor beértem, Viki rögtön észrevette, hogy nagyon rosszul vagyok. Akkor már ok nélkül sírtam, és nem tudtam semminek se örülni. Az optimista, csillogó szemű ember eltűnt.
Persze Viki tudta, hogy mit kell tenni, mint mindig. Először megnéztük, hogy mi folyik a házunkban, mert éreztem, hogy valami nagyon nincs rendben. Ahogy megmutatták neki, rögtön mondta, hogy mintha a jó és a rossz háborúzna a házban, de ez valahogy mintha belőlem jönne.
Elkezdtünk dolgozni az ügyön és egy speciális védelmet kértünk körém Niomé a csodálatos pókkirálynő segítségével. Meditáció alatt megnéztük, hogy mi az oka ezeknek a félelmeknek, és hogy honnan erednek. Viki mondta, hogy nézzem meg, hogy vannak e belém ültetve csippek, amik ezeket a hamis meggyőződéseket okozzák, 3-at találtam egy a fejem bal részén, ahol a hatalmas fájdalmak volta, a szívemnél volt egy és a köldökömnél. Mindet sikerült szépen eltávolítani, közben megmutatták azt, hogy amikor gyermekkoromban egyszer megfulladtam – szüleimnek nagy nehezen sikerült visszahozniuk – megegyeztem az alvilág istenével, hogy visszajöhessek. Azt, hogy mi volt az alku, arra nem kaptam választ, de valószínű, hogy nem az, hogy a fény felé menjek. Sikerült ezt az alkut feloldani, és minden félelemmel kapcsolatos beidegződést letenni. Niomé védelmi hálója csodálatosan körbeölel, és az óta is védelmez.
Amikor végeztünk a meditációval, kitisztult előttem rengeteg dolog. Már értem, hogy miért változott meg egyik napról a másikra az apukám, miért lettek anyagi gondjaink, miért nem sikerült őszinte, megértő párt találnom évekig, miért dolgoztam évekig minimálbérért 3 helyen, hogy tudjak ételt venni. A bal szemem azért fájt, mert nem akarták, hogy meglássam, mi folyik a sötét oldalon.
A meditáció hatását rögtön éreztem, sokkal nyugodtabb lettem, újra optimista, jó kedvű. Anyagi helyzetünk javul, és sokkal magabiztosabb vagyok, már nem félek a sötétben. Szemem rendbe jött, másnap még éreztem kicsit, de az óta semmi baja. Amint hazajöttem, kitisztítottam a lakást, ahogy Viki tanácsolta, és az szinte fellélegzett. Kisfiam ebben meg is erősített, odajött hozzám, és közölte, hogy már nincsenek itt a csúnya bácsik, már elmentek.
Kértem Niomét, hogy fonjon védőhálót a családtagjaim köré is, aminek meg is lett a hatása. Másnap sütni készültünk az udvaron, mikor anyukám elővette a naplóját, amibe 30 évvel ezelőtt irt. Benne volt az összes levele aputól, és szépen lassan elégette az egészet, ez nála nagy előrelépés volt, mivel eddig még nem sikerült neki elengedni a múltat. Otthon a hangulat nagyon jó, mindenki nyugodt, és kiegyensúlyozott. Mindenkinek sokkal jobb a közérzete és több az energiája. Kisfiam is nyugodtabb, pedig nagyon eleven a drágám  J.
A változás fantasztikus, köszönöm Viki a segítséget, mindig hálás leszek érte!
Már alig bírom kivárni a karmaoldást és a vele járó változásokat!
Andi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése